header
@Modv_ir : برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید
مد وی

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

در این بخش از مد وی شیک ترین و جدیدترین مدل ساپورت دخترانه و زنانه برای باشگاه را تماشا کنید.

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت ورزشی دخترانه ۲۰۱۶

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت ورزشی زنانه ۲۰۱۶

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت برای باشگاه ویژه دختران

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

مدل ساپورت ورزشی دخترانه

مدل ساپورت ورزشی دخترانه

مدل ساپوت های دخترانه مخصوص باشگاه

مدل ساپورت ورزشی دخترانه

مدل ساپورت ورزشی دخترانه

مدل شلوار دخترانه برای باشگاه

مدل شلوار ورزشی دخترانه

مدل شلوار دخترانه برای باشگاه

مدل شلوار دخترانه برای باشگاه

این بسیار مهم است که پس از ورزش، به هر زمان از روز، شما برخی از نوشیدن آب و خوردن چیزی، که شما را با یک منبع پروتئین و کربوهیدرات را فراهم خواهد کرد. آب به وضوح به شما آب مصرف، پروتئین کمک خواهد کرد ماهیچه های خود را بهبود می یابند و کربوهیدرات سطوح انرژی شما را دوباره پر کردن. بهتر است به خوردن چیزی در حدود ۳۰-۴۵ دقیقه پس از ورزش به ترمیم بافت عضلات و پر کردن انرژی بدن شما. چه چیزی شما را پس از ورزش غذا خوردن است که در واقع مهم تر، از آنچه که شما قبل از غذا خوردن، بنابراین مطمئن شوید که به خوردن به سمت راست غذاهای تمرین شود، و در اینجا ده ایده های تنقلات و مواد غذایی که شما باید به دنبال در عبارتند از:

اگر احساس می کنید نیاز به چیزی بیشتر قابل توجه، از یک غذای سبک و سریع، و سپس کره بادام زمینی و موز در کیک برنج برای بالا پر تر را تشکیل می دهند. این به شما یک منبع خوشمزه از هر دو کربوهیدرات و پروتئین است که شما نیاز به من بدهید، و موز به سرعت توسط بدن برای افزایش انرژی سریع جذب می شود.

پرش نوشیدنی های ورزشی تولید و برای یک لیوان طبیعی، آب پرتقال تازه فشرده به جای. این طراوت و آن را به شما یک دوز از ویتامین C و پتاسیم است که توسط بدن مورد نیاز است برای بازگرداندن سطح مایع خود را به من بدهید.

مدل شلوار دخترانه برای باشگاه

مدل ساپورت دخترانه برای باشگاه + تصاویر

اختصاصی مد وی

ارسال نظر






a b