header
@Modv_ir : برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید
مد وی

زیباترین مدل کوتاهی مو ۲۰۱۷ + تصاویر

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

زیباترین مدل کوتاهی مو ۲۰۱۷ + تصاویر

مدل کوتاهی مو ۲۰۱۷

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

در این بخش از مد وی جدیدترین و زیباترین مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه در سال ۲۰۱۷ را تماشا کنید.

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

مدل موی خورد کوتاه زنانه ۲۰۱۷

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

مدل مو دخترانه ۲۰۱۷

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

مدل موی کوتاه فشن دخترانه ۲۰۱۷

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

مدل موی چتری کوتاه زنانه ۲۰۱۷

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

مدل موی صاف کوتاه زنانه ۲۰۱۷

زیباترین مدل کوتاهی مو 2017 + تصاویر

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی مجعد کوتاه دخترانه ۲۰۱۷

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه دخترانه ۲۰۱۷

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه زنانه 2017

بهترین مدل موهای کوتاه زنانه در سال ۲۰۱۷

مدل موی کوتاه زنانه 2017

مدل موی کوتاه دخترانه 2017

مدل موی کوتاه دخترانه 2017

جدیدترین مدل موهای کوتاه دخترانه در سال ۲۰۱۷

مدل موی کوتاه دخترانه 2017

مدل موی کوتاه دخترانه 2017

مدل موی موج دار کوتاه زنانه ۲۰۱۷

مدل موی کوتاه دخترانه 2017

پروتئین یکی از مواد مغذی ضروری است که باید برای رشد و عملکرد بدن است. این جزء ساختاری از سلول ها است و برای یک بدن سالم مورد نیاز است. پروتئینها از اسیدهای آمینه ساخته شده است. تخمین زده می شود که یک فرد نیاز به طور متوسط حدود ۱٫۴-۲٫۵ اونس پروتئین در روز است. اما این ممکن است با توجه به قد، وزن و سن فرد متفاوت است. به طور مشابه، کسانی که انجام بسیاری از کار فیزیکی نیاز به مقدار اضافی از پروتئین است. اگر سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است و یا اگر شما از هر گونه بیماری رنج می برند شما پروتئین بیشتری نیاز دارند. دلیل این است که پروتئین اضافی توسط بدن استفاده می شود برای ترمیم بافت و سلول های آسیب دیده و ایجاد امکانات جدید.

پروتئین برای مو نیز ضروری است. اگر شما از جمله مقدار کافی پروتئین در رژیم غذایی روزانه خود را، موهای خود را قوی و سالم رشد خواهد کرد. حدود ۸۰ درصد از مو است تا از کراتین ساخته شده است. کراتین چیزی جز پروتئین، که از دو اسید آمینه و زنجیره پلی پپتیدی تشکیل شده است.

گفته متخصصان پوست در آکادمی درماتولوژی آمریکا، کمبود پروتئین در میان دلایل اصلی ریزش مو و نازک شدن مو است. بنابراین شما باید پروتئین غذاهای غنی روزانه به جلوگیری از ریزش مو و نازک شدن مو.

مدل موی کوتاه دخترانه 2017

مدل موی کوتاه دخترانه 2017

زیباترین مدل کوتاهی مو ۲۰۱۷ + تصاویر

نقش پروتئین و اسیدهای آمینه در رشد مو خود قرار دهید:

موی انسان است که عمدتا متشکل از پروتئین ها و این پروتئین ها از اسیدهای آمینه ساخته شده است.

درباره ۲۰ اسید آمینه در سنتز پروتئین است که برای انسان ضروری است نقش دارند. از این ۲۰ اسید آمینه، ۱۱ توسط بدن تولید می شود، در حالی که ۹ دیگر را می توانید توسط بدن قابل پردازش نیست. شما باید برای دریافت این نه اسیدهای آمینه از طریق رژیم غذایی مناسب که شما با این اسیدهای آمینه است. این مهم است که شما می توانید این ۹ اسید آمینه، به خصوص اگر شما می خواهید موهای خود را به رشد ضخیم و قوی.

این اسیدهای آمینه به عنوان اسیدهای آمینه ضروری شناخته شده است.

نام این نه اسید آمینه ضروری هستند فنیل آلانین، تریپتوفان، والین، ترئونین، متیونین، ایزولوسین،

آرژنین، هیستیدین و لیزین لوسین. این اسیدهای آمینه ضروری برای رشد مناسب از مو بسیار مهم است.

اگر بدن شما فاقد در هر یک از این نه اسید آمینه، فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار خواهد شد.

آن را نمی خواهد قادر به تولید فیبر مو و این نتیجه را در ریزش مو و نازک شدن مو.

در موارد شدید آن نیز ممکن است به طاسی منجر شود.

بنابراین، شما همیشه باید آن را به یک نقطه به نقطه از موادغذایی سرشار از این اسیدهای آمینه ضروری در رژیم غذایی روزانه خود را.

با توجه به مطالعات انجام شده، یک زن بالغ نیاز به حداقل ۵ اونس پروتئین روزانه.

اگر شما ورزش روزانه برای بیش از ۳۰ دقیقه، پس شما باید به افزایش مصرف پروتئین است.

اختصاصی مد وی

ارسال نظر






a b